Benvinguts al meu Propi Caos Creatiu

Benvinguts i benvingudes,
Aquest blog és una petita finestra d'alló que m'agrada pintar, fer i imaginar.
Esteu convidats a compartir amb mi el vostre propi caos creatiu. CreaiRiu

diumenge, 6 de novembre del 2011

Marc de fotos de fusta

En el moment que vaig pensar en crear aquest blog, em van venir al cap moltes d'aquelles petites cosetes que he anat fent al llarg de la meva vida. Des de ben petita m'agrada pintar i regalar detalls fets per mi (sobretot a la família, qui millor que ella per a que sempre agradi, no?).

Per exemple, aquest marc de fusta que li vaig pintar a la meva germana per Nadal 2006. En aquest cas, vaig pensar, i continuo pensant, que moltes vegades queda molt més bonic un petit detall dibuixat i una bona combinació de colors, que no pas una sobrecàrrega decorativa.
En el blog que us enllaço, l'autora en té uns quants més: soprettyhome.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada