Benvinguts al meu Propi Caos Creatiu

Benvinguts i benvingudes,
Aquest blog és una petita finestra d'alló que m'agrada pintar, fer i imaginar.
Esteu convidats a compartir amb mi el vostre propi caos creatiu. CreaiRiu

dimarts, 8 de novembre del 2011

Capsa de Nadal

Ara que està molt aprop el Nadal, he recordat la capsa de sabates que vaig decorar amb un dibuix de Pares Noëls.
La idea és ben simple:
- trobar un dibuix  (a la web, a una revista, a un llibre...), o inventar-ne un. Jo, en aquest cas vaig veure aquest dibuix a una revista (ara no recordo quina, va ser al 2005!)
- dibuixar el dibuix escollit en un foli, ja sigui copiant-lo fidelment, afegint-hi algun detall personalitzat o modificant els colors.
- aprofitar una capsa de cartró  i decorar-la amb el dibuix acabat de fer.
- folrar la capsa per a fer-la més resistent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada